We build. You grow.

Get best community software here

Start a social network, a fan-site, an education project with oxwall - free opensource community software

Swedish language pack | Forum

Henrik
Henrik Feb 13 '11
Here is a swedish language pack.

The attached file contains swedish translations for the parts Admin, Navigation, Blogs, Mailbox, Newsfeed, Email notifications, Photo, and Event.

I have not included the BASE part, since I have added a lot of profile questions that I am not prepared to share.

Regards,
/Henrik


Edit: For the latest version, see the end of this thread!

The Forum post is edited by Henrik Dec 26 '12
Attachments:
  lang_sv.zip (17.53Kb)
Den Team
Den Feb 14 '11
Thank you Henrik!
Gugu
Gugu Jul 5 '11
I will make a update for this languages soon.
Henrik
Henrik Oct 29 '11
This is an update of the swedish language pack. I am currently running platform version 1.2.5.

The attached file contains swedish translations for the parts Admin, Photo, Blogs, Mailbox, Email Notifications, Newsfeed, Event, Contact Us, Instant Chat, Friends, Privacy, and Forum.

As before, I have not included the BASE part, since I am not prepared to share my profile questions.

Jag hoppas att översättningen kommer till användning!
/Henrik
Attachments:
  lang_sv.zip (26.7Kb)
Henrik
Henrik Jun 22 '12
Here is yet another update. I am now running platform version 1.4.0.


The included parts are Admin, Navigation, Photo, Blogs, Mailbox, Email Notifications, Newsfeed, Event, Contact Us, Instant Chat, Friends, Privacy, Forum, and Groups.


Vänligen

/Henrik

Attachments:
  lang_sv.zip (30.91Kb)
Sachin
Sachin Aug 10 '12
thanks 4 sharing ::)
Henrik
Henrik Dec 26 '12
Here's an update for platform version 1.5.0. Mycket nöje!

/Henrik

Attachments:
  lang_sv.zip (33.86Kb)
tobias
tobias Mar 20 '13
hi do you have swedich lang to 1.5.1
The Forum post is edited by tobias Mar 21 '13
Henrik
Henrik Aug 5 '14
Here's an update for platform version 1.7.0. Jag hoppas den kommer till användning!

/Henrik

Attachments:
  lang_sv.zip (35.93Kb)
Heppa
Heppa Dec 19 '14
Hej Henrik,


Jag är ny på det här och min fråga lyder. Fungerar den här svenska uppdateringen på skadate x som använder oxwall öppna källkod?


Som andra fråga är. Har besökare valfrihet att välja vilket språk de vill använda eller blir allt på 1 endaste språk. Jag vill ha svenska i admin som huvudsak men valmöjligheter för en besökare att välja om de nu är eng, italiano, spanska, franska, arabiska, ryska eller thai och svenska tex.





Henrik
Henrik Dec 20 '14
Hej Heppa,


Jag har inte prövat och vet inte om paketet funkar på skadate. Ja, du bestämmer vilka språk som ska vara aktiva i admin och användare kan sedan välja mellan dessa.


Vänligen,

/Henrik

Christer
Christer Dec 20 '14
Hej
Jag har några skadate sidor och det funkar på de med.
Mvh
Christer
The Forum post is edited by Christer Dec 20 '14
tobias
tobias Jan 6 '15
har du någon uppdatering på det svenska språket?


Henrik
Henrik Jan 12 '15
Ledsen för sent svar, tobias. Jag har tyvärr inte hunnit uppdatera från version 1.7.0 (som finns ovan) och det kommer antagligen att dröja ytterligare några veckor innan det blir gjort.
tobias
tobias Jan 13 '15

Quote from Henrik Ledsen för sent svar, tobias. Jag har tyvärr inte hunnit uppdatera från version 1.7.0 (som finns ovan) och det kommer antagligen att dröja ytterligare några veckor innan det blir gjort.
hur får man tag i den versionen?
Henrik
Henrik Jan 14 '15
Den finns som bilaga till inlägg nummer nio i den här tråden.
Mats Lindström
Mats Lindström Jan 15 '15
This one works not at all with 1.7.x
Mats Lindström
Mats Lindström Jan 15 '15
Kan vi hjälpas åt med översättningen?
Henrik
Henrik Jan 16 '15
Här kommer en översättning för version 1.7.2.


Ingår gör Admin, Navigation, Photo, Blogs, Mailbox, Email notifications, Newsfeed, Event, Friends, Privacy, Forum , Groups och Mobile.


Mats: Om du är bekväm med att dela med dig av dina profilfrågor så får du gärna bidra med en översättning av BASE.

Attachments:
  lang_sv.zip (36Kb)
tobias
tobias Jan 16 '15
är väldigt tacksam om någon kan dela med sig av dessa filer slideshow, video?
Pages: 1 2 »